شهرسوخته

شهرسوخته
شهرسوخته .سبزوار
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهرسوخته و آدرس shahrsukhteh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اقای داود  پودات .. ساخت حسینیه و مسجد روستا را از پازده فروردین 92  شروع می کنیم   از همه دوستان که تمایل به کار در این مکان را دارند  دعوت به همکاری  مینمایند با ایشا ن تماس بگیرید   اجرکم عنداله



نظرات شما عزیزان:

Sherlock
ساعت18:09---12 فروردين 1392
سلام ... وبلاگ خوب با مطالب باحالی داری.... من هم یه وبلاگ دارم .... خوشحال می شم به من هم سری بزنی تا اگر دوست داشتی تبادل لینک کنیم ....

Sherlock
ساعت18:09---12 فروردين 1392
سلام ... وبلاگ خوب با مطالب باحالی داری.... من هم یه وبلاگ دارم .... خوشحال می شم به من هم سری بزنی تا اگر دوست داشتی تبادل لینک کنیم ....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ دو شنبه 12 فروردين 1392 ] [ 17:34 ] [ رضا اله یاری ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

به وبلاک من خوش امدید
لینک های مفید
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 44
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1



دریافت کد جملات شریعتی